niedziela, 19 stycznia 2014

Nareszcie!

Cześć ! Strasznie długo nie pisałam, jednak nie miałam możliwości z powodu braku internetu. Teraz już go mam, więc na pewno postaram się pisać częściej i nadrobić zaległości. Święta minęły w miłym gronie, Sylwester również. Wiecie, moje życie zmienia się diametralnie z dnia na dzień i sama nie wiem ile w tym jest mojej winy. Czy powinnam stanąć i powiedzieć o tym co mnie dręczy, co czuję? Nie umiem odpowiedzieć sobie na to pytanie, ale coraz bliżej jestem odpowiedzi. Chudnę, z czego się cieszę, mimo, że ostatnio zaniedbałam ćwiczenia to nie zamierzam z nich rezygnować, bo wiem, że warto. W nowym roku jeszcze na zdjęciach nie byłam, póki co ważniejsza jest szkoła i nauka. W końcu chcę mieć jak najlepsze oceny. Mimo tego co mnie otacza, nie zamierzam rezygnować ze swojej 18stki. Co prawda skromna będzie, bo w domu, ale za to w jakim towarzystwie ! :D No cóż opowiadajcie co u Was, a ja postaram do następnego pposta zrobić sobie jakieś zdjęcie. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze :)
Jeśli zdecydujesz się obserwować - poinformuj w komentarzu :)