czwartek, 23 sierpnia 2012

Szara rzeczywistość.

Długo zastanawiałam się o czym mam napisać i wciąż nie przychodzi mi do głowy, ale jakoś sobie z tym poradzę. Ostatnio czas spędzam na czytaniu książek, które pozwalają mi przenieść się w całkiem inny świat i oderwać się od rzeczywistości. Czasami dobrze mi to robi, a czasami źle, jak to różnie bywa przecież. Ciągły smutek gości, ale staram dawać sobie z tym radę i stawiać czoła temu wszystkiemu co mnie otacza. Mam wrażenie, że jestem jakimś odludkiem społeczeństwa, stoję sama z boku, przygnębiona i patrzę na szczęśliwych ludzi. Coraz częściej dopada mnie rzeczywistość dnia dzisiejszego i to, że czas się nie zatrzymuje, lecz to ja stoję w miejscu. Może robię to podświadomie albo przypadkiem? Nie wiem, nie znam odpowiedzi. Podobno czekolada poprawia humor, owszem zgadzam się z tym i podpisuję się pod tym, ale nie każda czyni cuda, dlatego dziękuję Klaudii za przywiezienie mi czekolady z Belgii, jestem wdzięczna jej za to :). Staram się uśmiechać i mi to wychodzi, zajmuję myśli wszystkim czym się da, byle jak najmniej myśleć ( wiem, że to nie ma sensu ). Modlę się, by było jak kiedyś albo było całkiem inaczej niż teraz jest. Szkoda, że takie rzeczy się nie spełniają.

Kocham Ciebie,
i zamierzam dopilnować byś wywiązał się z obietnicy, którą mi złożyłeś.
Jeśli wrócisz, wyjdę za Ciebie.
Jeśli nie dotrzymasz słowa, złamiesz mi serce.

22 komentarze:

  1. kochana nie wiem co sie stało, że tak piszesz ale muszę Ci powiedziec , że takich chwil samotności potrzebuje każdy z nas :) czasami trzeba sie wyvciszyc, zrozumiec siebie...

    a to, że czytasz napewno wychodzi na dobre! z książek można wysnuc wiele dobrych wniosków.
    Ja kocham czytac!

    miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też gdy czytam książki odrywam się od rzeczywistości ;dd

    OdpowiedzUsuń
  3. chwała temu kto wymyślił książki ! :) pozwalają one zapomnieć choć na chwilę o rzeczywistym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie lubię czytac ksiazki. staram sie polubic szara rzeczywistosc. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również lubie uciekac w świat książkowych bohaterów :) Dla mnie najlepsza jednak odskocznia to trening :)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny blog, miły dla oka. będę częściej zaglądać! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to jest wspaniałe jak książki wzbudzają w nas takie emocje. Ja uwielbiam książki, przy ktorych mozna płakac, śmiac się i przeżywac je razem z bohaterami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Książki to naprawdę dobre lekarstwo na to, co się dzieje. Jednak ja ostatnio odpuściłam, nawet na to nie mam ochoty.
    Dasz radę kochana. ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama czasem mam takie wrażenie że stoję gdzieś z boku i przyglądam się osobom które umieją się cieszyć z każdej drobnej rzeczy.
    Niestety nie myśleć się nie da. Taka jest prawda. Chociaż nie chcemy to i tak myślimy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj oj to przemiłe dziękuje ;) Być moze kiedyś bedziemy miały okazje sie spotkac hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam tak samo, podczas czytania jestem w innym świecie!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja ostatnio też czytam dużo książek ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam czytać :) aktualnie mym sercem zawdładnął Stephen King, choć swego czasu Fiodor Dostojewski był moim numerem jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  14. czekolada jest najlepsza na takie smutki! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. To okropne ! Już nie wiem co mam z tym robić a jeśli w ogóle mi się uda zasnąć to mam jakies chore sny..

    OdpowiedzUsuń
  16. tych fajnych rzeczy było 100 razy więcej ale nie sposób ich wszystkich pokazac :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Ohhhh belgijska czekolada jest przepyszna!

    OdpowiedzUsuń
  18. A dziękuje powiem Ci, że nawet pokaz się udał :) haha taki urok dziewczyn jesteśmy przewrażliwione :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Książki to dużo dobrego:) Można z nich wynieść wiele porad. Ale również oddać się wodzom fantazji. Ostatnio cos dużo osób ma kijowy humor.. chyba też wzmacnia to pogoda.. koniec lata a tego lata malo wogóle było czuc.. :) glowa do góry. Po gorszych dniach zawsze przychodzą w końcu te lepsze;)

    pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do siebie http://sparkle-asleep.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham czytać jak mam czas:)
    Ja zawsze staram się myśleć pozytywnie i czasem może trochę się oszukuję, ale mi pomaga:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :)
Jeśli zdecydujesz się obserwować - poinformuj w komentarzu :)