niedziela, 9 września 2012

Niby nic a może coś?

Szybko mi minął ten tydzień w szkole, co prawda mieliśmy trochę luzu, ale i normalne lekcje również. Jutro mam na godzinę 7.10 i przez 5 h będę siedziała w salach gastronomicznych, lecz postanowiłam nie narzekać. Cóż, mogło być gorzej, prawda? Klasę mam bardzo fajną, idzie się dogadać z nimi no i nikt nikomu nie dokucza w sumie. Dużo jak na razie nie zadają, ale przyjdzie i okres taki, w którym ledwo co zdąrzę odrobić wszystko na następny dzień. Przechodząc do wczorajszego dnia... Było całkiem sympatycznie, może dlatego, że przez pół dnia byłam u babci? Nie było aż tak źle jak myślałam. Miła odmiana - przyznaję. :) Wczoraj natknęłam się na odcinek pierwszy " BITWY NA GŁOSY ". Oglądałyście dziewczyny? Co uważacie o tym, że Ewa Farna wygrała ten odcinek? Osobiście gratuluję, ale każdy ma inne zdanie :) Drużyna bardzo fajna była, ale wszystkie całkiem fajnie wypadły :)
Wczoraj u mnie było zimno, w piątek padało a dziś muszę stwierdzić, że mimo iż są chmurki na niebie to słońce przez nie przebija i grzeje, więc dziś nie jest najgorzej. Zamierzam zrobić wielkiego posta, ale jeszcze nie wiem o czym. Może o jakiś filmach? Hm. Doradźcie mi coś :D ! Bo sama nie mogę wpaść na pomysł.
A to takie zeszłoroczne zdjątko. :)

13 komentarzy:

  1. wielkiego posta, hm... zależy co widzisz pod tą nazwą :D
    bitwy na głosy nie oglądam, wkurza mnie to :P

    OdpowiedzUsuń
  2. wigilia, matura, studia, koniec studiów... nie chcę nawet o tym myśleć.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie oglądam Bitwy na głosy xd zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. no tak mnie wkurza, ze wzielam teraz na youtube obejrzalam wczorajsze wystepy :D jestem hipokrytka! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam fragmenty Bitwy na głosy, poprzednia edycja bardziej mnie porwała, o ile można tak powiedzieć, ale mimo że niezbyt lubię Ewę Farną, całkiem nieźle śpiewali. Ja bym wolała mieć na rano i wcześniej wyjść niż mieć lekcje od 10.30 i potem siedzieć prawie do wieczora. A autobus i tak mam o 7, więc od 7.40 tak czy inaczej jestem w szkole.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja kiedyś oglądałam, ale no, teraz nie patrzę kompletnie na nic :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi ten tydzień bardzo się dłużył :/ Fajne zdj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam jutro na 7.10 i mam 6 godzin...
    Oglądałam "Bitwę na głosy" uwielbiam.
    Dzięki za komentarz na moim blogu, też oglądałam film "Ostatnia szansa" i dzisiaj będzie o tym post :D
    zapraszam - hellomartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O sorki napisałam "Ostatnia szansa" zamiast "Ostatnia piosenka". :>
      Co do twojego pytania, to nie czytałam tej książki. :)

      Usuń
  9. a, dziękuję, przyda się. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie oglądałam nigdy tego programu, ale teraz jest tam Robert Gawliński więc może się skuszę! ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. oglądałam : ) ale występ Ewy mnie się nie podobał ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcie. Pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze :)
Jeśli zdecydujesz się obserwować - poinformuj w komentarzu :)